Doprava a platba
Možnost dopravy zdarma:
Dopravné ZDARMA při objednávce nad 3.000,- Kč!
Možnost využití osobních odběrů na naší prodejně.
Možnosti placené dopravy:
1) Česká pošta a.s.
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty
- Po expedici zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace o odeslání zásilky včetně podacího čísla balíku
- Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty
2) Přepravní službou PPL
- Zásilkovou službou PPL je možné zaslat zboží do hmotnosti 50 kg
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od expedování zásilky
- Po expedici zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace o odeslání zásilky včetně podacího čísla balíku
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese www.ppl.cz
3) Přepravní službou DPD
- Zásilkovou službou DPD je možné zaslat zboží do hmotnosti 50 kg
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
- Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od expedování zásilky
- Po expedici zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace o odeslání zásilky včetně podacího čísla balíku
- Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- Zásilku můžete sledovat na adrese www.dpd.cz
4) Osobní odběry
- Zboží lze po předchozí domluvě osobně vyzvednout na naší prodejně vBohumíně, 1. Máje 774, každý všední den od 8,00 hod do 14,00 hod
- Vyčkejte prosím na e-mail či telefonát s výzvou k vyzvednutí zboží
- Nárok na vydání zboží prokažte číslem objednávky
- Osobní odběr na prodejně je zdarma
- Při osobním odběru je možné platit za zboží vhotovosti nebo kartou
- Vpřípadě, že si objednané zboží kupující nepřevezme do 7 pracovních dnů od vyzvání prodávajícím, považuje se objednávka zboží za zrušenou
Poškozená zásilka
- Zásilku od České pošty, od PPL, od DPD si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít
- V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
- Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte
- Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná
Způsoby platby:
1) Dobírkou
Peníze zaplatíte při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště nebo kurýrovi PPL, DPD.
V některých případech dopravy PPL nebo DPD je možné hodnotu dobírky uhradit i platební kartou.
2) Bankovním převodem
Jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Vaši objednávku zpracujeme a zašleme vám zálohovou fakturu se všemi údaji k platbě. Zálohová faktura bude obsahovat výčet objednaného zboží, celkovou částku k zaplacení, variabilní symbol a číslo účtu. Vámi zaslané peníze nám budou připsány během 1-3 dnů po jejich odeslání. Pokud je zboží již připravené, ihned po připsání platby vám zboží odešleme. Pokud nebude příslušná částka na účet připsána do 7 dnů od vystavení a zaslání zálohové faktury, považuje se objednávka zboží za zrušenou.
3) V hotovosti při osobním odběru
Vyčkejte prosím na e-mailové nebo telefonické oznámení, že je zboží pro vás připraveno k odběru.
4) Kartou při osobním odběru
Vyčkejte prosím na e-mailové nebo telefonické oznámení, že je zboží pro vás připraveno k odběru.